Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Milik Siapakah Dia Ini???

5 Comments »


Milik siapakah dia ini??? Inilah kawan ku yang sedang tenat membuat segala assignment mungkin untuk kali yang terakhir..beliau seperti terlantar di hospital...menurut sumber2 yang boleh dipercayai, Wan (2009) menyatakan bahawa beliau mampu untuk tidak tidur selama lebih 39 jam semata-mata berkorban untuk membuat assignment..dalam gambar di atas, beliau masih tercari-cari lagi sinar bahagia...ada suka ada duka..orangnya ceria..kalau nak gembira, bergurau lah dengan orang dalam gambar ni..tapi jangan la over...ehe..mengikut pengalaman yang dialami, beliau berbahaya juga kerana menurut beliau, beliau mampu 'tertumbuk lengan' orang lain tak kira siapa orang lain tu...wakakakaka..lecturer saya pun pernah kenaa..ehe.. itulah namanya asam garam kehidupan dan janganlah takut untuk menghampiri beliau... nak no phone??...beliau tak la single but still available..ye kott..ehe..beruntung juga siapa yang dapat memiliki hati beliau...ehe... (mat salleh berketurunan arab campur melayu campur cina campur banyak lagi..)... minta maaf Wan.!!!!!

- Stanley yang naughty-
10:17 PM

5 Responses to "Milik Siapakah Dia Ini???"

aba cenna Says :
October 20, 2009 at 10:02 AM

wawawa... tersentuh jiwa ini hehe...

Stanley James Peter Says :
October 20, 2009 at 8:09 PM

tenkiu..!!!

sign up dulu baru boleh amik signature kat 'artis' wan...aha...jgn berebut..original punyaaa!!

-masih ingat lagu.. (Di pagi hari raya..aku bangun awal..aku pergi masjid..!!) versi rock??

NotA HaTi SeOraNg LeLaKi Says :
October 20, 2009 at 9:59 PM

salam..
milik emak ayahlah..
sapa lagi..
kan belum kahwin...

aba cenna Says :
October 21, 2009 at 2:11 AM

aah setuju
milik mak ayah...;p

satu lg milik tuhan..

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)