Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

It's my life..

0 Comments »
Kwn2, hari ni macam hari cuti je kan?? Masih mengantuk juga awal pagi td walaupun cukup tidur.. tp hari ni la hari paling sibuk dalam hidup..ehe..hari buat assignment...bg kitaorang, buat kertas cadangan...utk tesis kan..kat lebry skrang..mungkin sampai mlm kot...ehe..nanti la kita celoteh2 lg ye..stan bz sgt seminggu dua ni..keluarga kat kpg pun hampir x ingat dihubungi...apa2 pun, kita kena ceria selalu, buang yang keruh, ambil yang jernih... yang berlalu tu biarkan berlalu..enggak usah dikenang ya...

ingat kwn2..jgn mudah berputus asa..sebab apa sahaja yang berlaku, itu adalah takdir dan kita kena terima kenyataan..jgn libatkan perasaan..ehe..sedih kan nak balik raye..semua yang berlaku pasti ada hikmahnya...

kalau ada yang nk bkongsi pengalaman tu, post saja kat email stan ye..

magicstan86@gmail.com atau magicstan86@yahoo.com ...

-i'll make magic to ur life..'..ehe..

10:59 PM

0 Responses to "It's my life.."

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)