Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Balik kampung..?? Jalan2 ? Mandi-manda???

0 Comments »
Hari ini aku rasa sikit kekosongan kerana sahabat2 satu rumah ramai yang sudah balik ke kampung halaman masing2....aku masih lagi stay di kolej kediaman..mungkin tidak pergi kemana - mana..langsung tak ada rancangan...tak ada kerja nak dibuat selaian assignment, aku mula la kemas rumah seorang diri....lantai dikosongkan dan kipas dihentikan..sapu, mop, lap, berus, semua aku buat..ehe..tak fikir apa2 pun..janji dpt exercise kan badan...macam mau sambut raya ja di kolej...sempat hias lg rumah ni...memang sayang sgt2 dgn rumah last aku di UPSI...2-4-8 itulah alamatnya..kwn2 aku yang balik kl tu sempat lg tinggalkan kuih-muih atas meja di ruang tamu sekali ngan notis 'stan, jgn tak makan kuih ni tau'..ehe..boleh saja...Member2 serumah sgt2 'sporting' dgn aku, sblum ni pagi2 lagi kalau diorang nmpak aku sudah bangun, terus diorang kata, 'stan, kalau lapar, jgn tk makan ya, jgn hiraukan kitaorang, ada lagi makanan lebih kat meja ni, habiskan ya stan..'...aku minta izin juga kalau mau masak maggie atau bw makanan ke rumah..yang penting, niat kita kena ikhlas...diorang syg sgt2 kat aku la tu..ehe..janji mereka duduk selesa dlm rumah ni, aku pun senang hati..ehe..padahal sya yg paling strict di rumah ni, ada yg pernah kena 'sound' secara halus lg tu oleh sy sbb ambil ringan hal2 kebersihan...memang kmu kena..ehe..skrang ok la..diorang boleh ikut.. sempat lg sya pesan, jgn x bw kuih raya balik sini oo...



Align Center


Wachhaaa!! ni la rumah aku yg ok2..

Ada sorang kwn aku dari sabah mau buat kejutan untuk semua ahli keluarganya..aku senyum saja sebab aku pun pernah buat.. :p .. maknya sedih anaknya tidak dpt balik beraya di sabah.. kwn aku tu kata pada maknya, balik hujung sem..2 bulan lagi.. dia balik ahad ni tanpa pengetahuan keluarga..alangkah bestnya situasi nanti kan..tak sangka anaknya balik pada hari raya pertama lagi..surprise..!!! ehe... ada juga kwn aku nk sgt2 aku ikut dia balik kampung...kwn2 di rumah lain ada juga ajak.. bukan malas, tp tak kan mau tinggalkan kwn aku si sumandak ni sorang diri.. :p .. .jgn tlampau kejam..nasib baik dia pinjam moto kwn dia dn hantar pd aku..cuti ni, kalau nda pg kl, kita jln2 sekitar tg.malim, mandi-manda pun ok la.. pastu belajar muzik dari dia..aha...life is wonderful my fren..enjoy it..jom p mandi kat kalumpang, kat 'pulau' lecturer aku..nikmati lah keindahan alam..ok la frens..nanti kita jumpa lg ya... word of the day...'senyum'...senyum la selalu ya..pengubat rindu kannnn...ehe.. ;)




Gangga Pura Eco Sanctuary, Kalumpang
5:45 PM

0 Responses to "Balik kampung..?? Jalan2 ? Mandi-manda???"

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)