Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Sempadan ke sempadan..

0 Comments »
Malam semalam stan g Kulim, Kedah jap..saja2 makan angin..tapi pada waktu malam ja..8 orang..7 guru pelatih dan sorang adik guru pelatih, lepasan SPM...Stan tak la bimbang sangat sebab ada dua adik beradik tu anak kepada Ketua Polis Selama..pemandu kita orang boleh tahan la.. nasib baik dia sedar ada beberapa belas ekor lembu menghalang jalan, tak la berlaku kemalangan..jalan p sana bengkang-bengkok menyusuri ladang kelapa sawit..

kita g sana nak makan malam..ada la tu..ikan beberapa ekor, sup ekor ikan, sotong goreng, kailan dan mcm2 lagi...kita share la..ehe..RM11 sorang..puas hati..ada kelas ..kurang dari setengah jam g sana kalau dari Selama, Perak...cam ni la hidup stan.belajar kat sempadan Selangor-Perak, buat praktikum kat sempadan Kedah-Perak,..rumah keluarga stan di Sarawak pun kat sempadan Sarawak-Indonesia..Daerah Lubok Antu...jadual pengajaran stan dah pun disediakan oleh Cikgu Saralah..Subjek Kemahiran Hidup Bersepadu Tingkatan 1A1, 2A2 dan 3A2 manakala subjek Sains Pertanian Tingkatan 4v1..boleh tahan la ni nanti..bengkel besar gak..peralatan pun lengkap..stkat skrg, stan suka bermain dengan arnab dan burung puyuh..comel...

-cinta antara sempadan stan-
5:16 PM

0 Responses to "Sempadan ke sempadan.."

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)