Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Istana baru ku...SEKUGA..

1 Comments »

" Hye cikgu.." begitulah kata-kata yang disertai dengan senyuman pelajar-pelajar aku di SMK Kubu Gajah, Selama. Sekolahnya agak besar dengan 4 blok gergasi yang disambungkan oleh jambatan konkrit dan juga susur gajah. Pemandangannya amat luas sekali apabila terpandang ke arah bukit-bukau yang dipenuhi dengan pokok kelapa sawit. Sekolah yang boleh memuatkan hampir 2,000 pelajar hanya mempunyai 305 orang murid sahaja dengan 29 orang guru. Padang yang luas dan dewan MPV yang besar serta datarannya yang cantik memukau mata yang memandang...banyak lagi kemudahan yang terdapat di sekolah ini...latihan mengajar akan bermula 2 minggu lagi..minggu depan masih buat rancangan orientasi sekolah...di sini lah aku belajar cara memulakan hari-hari sebagai guru pelatih..setiap hari pada minggu ROS ni aku diberi tanggungjawab untuk incharge 2 waktu pembelajaran. Tingkatan 1 - 5 je kat skolah ni... Banyak lagi yang ingin dikongsi sebenarnya tapi waktu tidak mengizinkan..ada kerja kena bagi beres dulu..kejap lagi nk btolak ke tg.malim..nak tengok kalau2 kat Khar ada buat hari terbuka ke tidak..jom jumpa di sanaaaaa...!!!!



-Stanley SMK Kubu Gajah, Selama, Perak-
6:10 PM

1 Response to "Istana baru ku...SEKUGA.."

ROhiExA Says :
January 22, 2010 at 8:32 AM

hai stanley..hari terbuka khar terpaksa ditunda bln mac atas sebab2 tertentu..selama atas dr batu kurau..kuar dari selama jumpa kamunting dah dekat umah akak..hehe..selalu2 la jalan taiping..

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)