Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Akhirnya...aku berani bedah puyuh...

0 Comments »
Seperti yang dirancang dari awal lagi, aku akhirnya berjaya membedah burung puyuh dengan bantuan guru pembimbing aku, Cikgu Zahuri, cikgu Sains Pertanian, juga cikgu Sains Biologi.. Sebagai seorang guru pelatih, aku kena banyak dapatkan nasihat dan segala tunjuk ajar dari guru pembimbing dan juga cikgu-cikgu yang lain. Mana tau nanti kena ajar subjek lain masa posting.. Selain beliau, guru pembimbing aku juga Cikgu Jamaludin. Banyak sangat yang aku belum ketahui. Mungkin di universiti, aku lebih banyak belajar secara teori daripada amali..duduk dlm dewan kuliah, dengar lecturer berucap, kalau tengok puyuh pun, tengok kat gambar je...ada juga minat nak buat ladang puyuh suatu hari nanti di Sarawak..agrobisnes kan..tak baik membazir, dunia kita semakin menghampiri zaman kemelesetan ..mungkin beberapa belas tahun dari skrg..Boleh kita lihat kepada Dubai World, syarikat gergasi milik negara Dubai telah berhutang sebanyak A$ 34 billion kepada negara luar..janji 6 bulan untuk bayar semuanya..ehe..sama2 kita saksikan.

-thanks Cikgu Zahuri-
10:37 PM

0 Responses to "Akhirnya...aku berani bedah puyuh..."

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)