Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Thanks AirAsia..!! Penaja rasmi aku yg baru...

1 Comments »


What??!! Itulah perasaan aku ketika 1st time terima email dari pihak pengurusan AirAsia ..diorang bagi e-gift voucher..tak la banyak sgt tp boleh la.. aku kan orang miskin..diorang cam tau je aku dalam kesusahan sekarang...uhu..Thanks God...Penerbangan free ++ rm200...ehe..suka hati bila nak guna sebelum Februari tahun depan...tp baik aku guna peluang ni utk penerbangan balik ke kpg je..tak terkata rindunya pada keluarga..hampir setahun tak balik ke kpg kan..latihan industri punya pasal la..dah la 6 minggu hidup tanpa elektrik..memang ni la antara ujian hidup paling hebat pernah aku rasai selain drpd hampir maut (20% je peluang utk hidup-menurut doktor keluarga) ketika kemalangan 7 tahun yang lepas..masih tingkatan 4 lagi masa tu....patah sana, patah sini, darah diheret atas jalan., pecah sana, pecah sini..aku pengsan sebab seram tengok darah diheret atas jalan raya..ramai org ingat aku dah mati dah masa tu...darah keluar juga dari helmet..uhu...moto remuk dari depan sampai tengah..hampir hancur lagi tu..lain kali aku tak nak lg merempit sorang2..;p AirAsia sentiasa prihatin terhadap penumpangnya walaupun kadang2 terpaksa menangguhkn jadual penerbangan..keselamatan lebih penting..keadaan cuaca yang tidak baik menyebabkan penumpang AirAsia terpaksa menunggu untuk seketika..walaupun aku pernah tungggu ketibaan adik kandung di LCCT selama lebih 11 jam lebih lewat dari jadual asal, apakan daya, sabar ja la..kejap je tu..sesungguhnya sabar itu adalah kunci kejayaan hidup kita...sebenarnya, kita kena gerak lebih pantas dalam kesabaran..baru dapat nikmat hidup.. maaf ya kwn2..tarikh aku smpai di swk masih lg menjadi rahsia..hidup kita ni kalau tak menyusahkan orang dah kira ok la tu..smpai bila aku nk menyusahkan ibu bapa..cukuplah dengan kepayahan melahirkan aku dan membesarkan aku...dah masanya untuk aku balas jasa baik orang tua..uhu..biarlah semuanya menjadi kenangan..tak ada dendam..tak ada benci..aku syg kamu semua... pilih la jalan hidup yang betul dan jangan lupa pada asal kita...pulanglah ke pangkuan keluarga selagi masih ada kesempatan..duit kat mana2 pun boleh cari, tapi kesetiaan org tua kita menunggu kita jauh lebih bernilai dari apa2 pun..setitik air mata mereka pun yang jatuh, jangan kita biar berpanjangan.. Kalau ada silap dan salah..jutaan keampunan diminta..semoga kwn2 semua bahagia bsama org yg disayang.. kalau anda sepasang kekasih, jadilah pasangan yang setia; kalau anda seorang suami/isteri, patuhlah pada peraturan2 kebahagiaan rumah tangga, kalau anda seorang ibu/bapa, jaga dan bentuklah anak anda sebaik mungkin, kalau anda seorang guru, peguam, doktor, kerani, menteri, bisnesman sekalipun, berbaktilah pada rakyat dan golongan yang memerlukan..kerana anda pun memerlukan orang lain untuk menjawat jawatan sebegitu..!!

p/s: jgn marah ya..nanti kena jualll...ehe...love you all...


-Stanley James-
12:21 PM

1 Response to "Thanks AirAsia..!! Penaja rasmi aku yg baru..."

Putra Al-Maliki Says :
November 21, 2009 at 7:35 AM

dapat voucher air-asia yer.. buakn senang nak dapat tue.. hehe..

psst: Hi! Salam ziarah. Jom xchange link & sila komen entri blog saya di http://putraalmaliki.via.my/ . TQ.

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)