Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Sedia kah aku..??

0 Comments »


Aku ingat masih lagi blurr ketika nak g exam penyelidikan ilmiah..terlewat juga masuk tempat exam walaupun masa baru bermula..dalam tak sedar, rupanya kertas soalan hampir dibuka tapi nota2 exam masih ada kat meja..ada beg lagi tu..tak sempat simpan..wakakaka..nasib baik tak kena 'cekup' lagi..mcm buat jenayah je bunyi nya kan..ehe...inilah kali pertama dalam byk2 exam aku, aku terbawa nota semasa nak jawab soalan, pengawas lanjutkan masa kerana tak siap2 lagi (15 minit atas budi bicara dan persetujuan semua pengawas serta pelajar lain) dan pertama kali tangan aku berasa kebas dan 'beku'...aha..sikit lg nak siap..sgt2 sikit..tp tak apa la..bukan menyerah kalah..tapi dah takdir tangan tak boleh menulis lagi..balik dari exam, terus urut2 skit tgn..ehe.. so, moral of the story..kpd kawan2 semua, jgn la buat benda2 sebegini..rehat kena cukup sebelum exam..tu je kott...aku memang dah bsedia..!!
2:06 PM

0 Responses to "Sedia kah aku..??"

Post a Comment

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)