Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Tiada Lagi Tangisan, Tiada Lagi Keperitan..

0 Comments »


Bebaskan dirimu daripada keperitan hidup....jadikan setiap pengalaman kita sebagai pengajaran untuk menjadi lebih dewasa pada masa akan datang..setiap apa yang berlaku mesti ada hikmahnya...ketahuilah bahawa sinar bahagia itu lama sudah menjelma di depan mata..jangan siakannya...

John 3:36 "He who believes in the Son has everlasting life; and he want who does not believe the Son shall not see life, but the wrath of God abides on him."

-Stanley was in Suffering-

(Gambar ini diambil ketika aku ditahan di Sick Bay, KHAR, UPSI dua tahun yang lalu atas ujian yang diberikan oleh Tuhan yang hampir meragut nyawa kali ke dua jika terlambat sedikitpun...10 hari berada didalam rumah itu tak boleh keluar memang memeritkan bagi sesetengah orang..Jutaan terima kasih kepada sahabat2 yang sudi menjenguk dan bertanya khabar. Tidak dilupakan juga jasa baik En.Ghazali Din sekeluarga atas kesudian menjaga makan dan minum sepanjang tempoh 'tahanan' Keprihatinan semua pihak termasuk JMK KHAR akan dikenang buat selama-lamanya..)

Kepada sahabat-sahabat, teruskanlah perjuangan kita yang semakin mencabar..memang tak akan pernah selesai sehingga tibanya hari kiamat kita..tiada lagi tangisan, tiada lagi keperitan...


-Stanley dah ok dah-
4:46 PM

0 Responses to "Tiada Lagi Tangisan, Tiada Lagi Keperitan.."

Post a Comment

Powered By Blogger

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)