Subscribe to our RSS Feeds
Hello, this is a sample text to show how you can display a short information about you and or your blog. You can use this space to display text or image introduction or to display 468 x 60 ads and to maximize your earnings.

Cara membuat STORAGE dalam aplikasi maya.

0 Comments »
Hai kawan2...terlupa pula nak bgtau cara untuk membuat satu pusat penyimpanan atau storage dalam aplikasi maya..maksudnya hanya dengan menggunakan internet. Cara ini lebih mudah dan selamat digunakan..'play safe' la..ehe.. tidak ada virus yang boleh 'menelan' fail2 dan dokumen-dokumen kawan2...layari laman web: www.divshare.com dahulu.. lepas tu register je la... kalau kwn2 nak tau, storage ni free je..saiznya 5G untuk penggunaan yang free.. hanya guna satu email untuk satu divshare .. ada password..dijamin selamat...kalau nak saiz yang lebih besar, kena bayar dan register atas nama divshare..saiznya sampai 2000GB lagi tu..memang besar..tp aku guna 1 divshare dulu.,.tu pun tak penuh lagi..

Selain daripada dokumen, kwn2 boleh juga simpan lagu, gambar, video dan pelbagai lagi.. mungkin cara ini dapat melindungi segala fail kwn2...aku dahulu pun selalu dengan masalah tinggal thumbdrive la, kehilangan fail sebab virus lagi, guna cd pun cd boleh calar..tapi sekarang..senang je..asal dapat internet, terus simpan dalam divshare..pergi je mana2 kedai komputer, terus buka dan print je..senang kan...kalau nak download pun boleh juga..10 kali lebih laju dari laman web yang lain..

jadi, apa tunggu lagi?? gunalah divshare..!! uhu...bukan promosi ye..aku tak dibayar gaji pon..ehe..

www.divshare.com selamat mencuba..!!!

-great technology make great work-
9:36 PM

0 Responses to "Cara membuat STORAGE dalam aplikasi maya."

Post a Comment

Powered By Blogger

Hornbill (Our Pride Bird)

Hornbill (Our Pride Bird)